sunnuntai 9. elokuuta 2020

Vältä tämä kuntoilijoilla erittäin yleinen kestävyystreenivirhe, josta ei koskaan puhuta!

Asiakkaani kertoi minulle tällä viikolla:

Ennen tätä valmennusta treenasin paljon enemmän kestävyyttä, mutta nyt tuntuu että paljon vähemmällä treenillä on tullut parempia tuloksia.


Alla olevalla videolla kerron 3 tärkeätä siihen, mistä tämä johtuu. 

HUOM! Ainoa syy EI ole parempi palautuminen. Ei, vaan mukana on kenties vielä tärkeämpi syy, joka liittyy kestävyystreenin suunnitteluun. Se johtaa usein heikkoon kehittymiseen.

Kun katsot videon, opit mikä tämä seikka on. Ja opit mitä eroa on urheilu- ja kuntoiluvalmennusopilla 

Videolla kerron myös, miksi kestävyyden kehittyminen on sinulle tärkeää, vaikka päätavoitteesi olisi kehonmuokkaus tai voimaharjoittelu

Video: Vältä tämä kuntoilijoilla erittäin yleinen kestävyystreenivirhe, josta ei koskaan puhuta









Lopuksi:


Jos haluat aloittaa syksyn treenikauden suunnitelmalla, joka paitsi muokkaa kroppaasi todella tehokkaasti myös kehittää kestävyyttäsi, hyppää mukaan 24.8.2020 alkavaa "Karista kesäkilot 2 kuukaudessa" -valmennukseeni. Erikoisennakkoetu päättyy 3.8.2020 klo 23:55.

Naisten lisätiedot ja ilmoittautumisen (+innostavia esimerkkejä tuloksista) löydät täältä

Miesten valmennukseen pääset mukaan täältä

HUOM! Jos olet käynyt jo verkkovalmennukseni ja/tai haluat hypätä tavoitteellisena treenaajana tai liikunta-alan ammattilaisena täysin uudelle tasolle ja saada itsellesi valtavan määrän videon kaltaista, kenttätestattua "hiljaista tietoa" sekä ohjelmien vuosimallit ym ym jatkuvaan tuloksen tekoon, tsekkaa tämä koulutus-seminaari NYT!

Timo Haikarainen

Ei kommentteja: